Indicators on لوازم یدکی کیا You Should Know

Wiki Article

سراتو سراتو سایپا اپتیما موهاوی اپیروس کادنزا اسپورتیج پیکانتو سورنتو سول کارنز

قابل ذکر است برای خرید این نوع قطعات باید به چند نکته اعم از نشان کیفی، استاندارد بودن کالا و مورد تایید بودن آن از نظر شرکت خودرو ساز مربوطه توجه داشته باشید.

اما با اختصاص کد فنی اختصاصی از سوی تولیدکننده اصلی می‌توان این قطعات را از یکدیگر تفکیک کرد. تنها قطعات و لوازم یدکی جنیون هیوندای و کیا دارای کد اختصاصی هستند.

در نظر داشته باشید که سیستم‌های داخلی خودرو‌های مرسدس بنز بسیار حساس و دقیق هستند و در صورت قرار دادن قطعات و لوازم یدکی تقلبی در این سیستم‌ها، امکان بوجود آمدن حوادث و آسیب‌های غیر قابل جبران برای اتومبیل وجود دارد. نکته مهمی که در این مورد وجود دارد، دسترسی سریع و آسان دارندگان این خودروها به قطعات و لوازم یدکی اصلی و اورجینال می باشد.

قطعاً اگر از جنس و کیفیت لوازم یدکی هیوندای مطمئن بودید خرید آنلاین یا تلفنی را به خرید حضوری ترجیح می‌دادید.

مشترک شدن در خبرنامه برای دسترسی به آخرین اطلاعات در تبلیغات ما،تخفیف،فروش،پیشنهادات ویژه...

کیا موتورز، قدیمی ترین شرکت خودروسازی کره در سال ۱۹۴۴ با ساخت سیم های فلزی و دوچرخه آغاز به کار کرد. در سال ۱۹۵۲ ، این شرکت نام خود را از “صنایع دقیق کیونگ سونگ” به کیا تغییر داد و بعداً شروع به ساخت موتورسیکلت ، کامیون و خودروهای سواری کرد.

برای عضویت در خبر نامه و اطلاع از اخرین اخبار ایمیل خود را ثبت کنید. ثبت ایمیل شما ماشین نو بر روی نقشه تهران ،خیابان جمهوری ، نرسیده به خیابان ملت ، کوچه مراغه ای ، بن بست یاس شرقی پلاک ۱۱ ورود / ثبت نام

در واقع ، اگر می خواهید استهلاک ماشین خود را کاهش دهید، باید راهی برای خرید لوازم یدکی اصلی برای ماشین خود پیدا کنید.

موتور مینی بوس سیلندر ، پیستون ، شاتون چراغ مینی بوس چراغ جلو ، عقب ، راهنما لوازم داخلی مینی بوس صندلی کفپوش داشبورد کمک فنر و جلوبندی کمرفنر فنرلول شاه فنر بدنه مینی بوس سپر گلگیر کاپوت شیشه مینی بوس شیشه جلو عقب و بغل قطعات ترمز کیت ترمز ، پمپ کلاچ گیربکس مینی بوس دیسک و صفحه ، دیفرانسیل لاستیک مینی بوس لاستیک زمستانی ، چهار فصل خودرو ون خودرو ون

نسل اول این مدل از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۵ تولید شده است. نسل دوم از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰ تولید شده و این نسل نیز وارد ایران شد.

لوازم یدکی ایران لوازم یدکی کیا خودرو لوازم یدکی داخلی ایران خودرو لوازم یدکی دنا

در مقایسه با بقیه برند ها این برند خط تولیدی بسیار دقیق دارد. طراحان این برند با توجه به نیاز امروز جامعه برای خودرو و نسبت به آپشن هایی که خود کاربران احساس کردند که یک خودرو نیاز دارد طراحی میکنند.اکثر خودرو ها نسبت به طراحی قبلی خود سعی میکنند خودروی به روزتری داشته باشنتد اما این برند همه ی جوانب را می سنجند و در طراحی های خود لحاظ میکنند.تمامی مراحل از طراحی گرفته تا اجرا زیر نظر بهترین متخصص های در زمینه خودش مورد نظارت قرار میگیرد.خاص بودن اجزا و قطعات این خودرو برگرفته از تخصص متخصصین است.شاید نسبت به بقیه برند ها کمی دیرتر از خودروی جدید رونمایی شود اما برای کابران و با توجه به نظز سنجی هایی این برند بعد از رونمایی دارد همه راضی و خوشحال بودند . حتی ریزترین جرییات برای این برند مورد توجه است.تقویت شدن قطعات موتوری این برند نیز مورد توجه همگان واقع شده است.

تمام قطعات کیا موتورز در تمام دسته‌بندی‌ها از جمله قطعات موتوری و گیربکسی، قطعات برقی، قطعات جلوبندی و تعلیق، قطعات بدنه، قطعات سیستم تهویه و سیستم ترمز، قطعات مصرفی و قطعات جانبی با کد فنی مخصوص به فروش می‌روند.

Report this wiki page